ویندوز 11 پرو را فقط با 30 دلار این هفته به چالش بکشید

معمولاً با قیمت بیش از 100 دلار فروخته می‌شود، می‌توانید مجوز ویندوز 11 را با قیمت بسیار پایین دریافت کنید.

چه در حال جمع‌آوری یک رایانه شخصی جدید باشید و به یک سیستم‌عامل نیاز داشته باشید یا صرفاً به دنبال جایگزینی رایانه قبلی خود باشید، در حال حاضر یک راه با تخفیف بسیار بالا برای انجام این کار دارید. در StackCommerce، می توانید مجوز Windows 11 Pro را تنها با 30 دلار خریداری کنید. ویندوز 11 پرو با قیمت 200 دلار (نسخه خانگی 139 دلار) مستقیماً از مایکروسافت به فروش می رسد، بنابراین اگر به مجوز ویندوز 11 نیاز دارید، این کاملاً مناسب است. از طرف دیگر، می توانید ویندوز 11 پرو را با مایکروسافت آفیس 2021 با 60 دلار بسته بندی کنید.

این یک کاهش قیمت قابل توجه است، اما همه واجد شرایط پس انداز نیستند. به طور خاص، این خرید برای «کامپیوترهایی که نیاز به مجوز جدید برای ویندوز دارند و حداقل شرایط لازم برای ویندوز 11 را دارند» طراحی شده است. اگر برای بررسی مشخصات خود به کمک نیاز دارید، می‌توانید از اینجا سازگاری خود را تأیید کنید.

شایان ذکر است که اگر قبلاً یک لایسنس ویندوز 10 فعال دارید، باید بتوانید به صورت رایگان آن را ارتقا دهید. اگر به دنبال ساخت رایانه شخصی خود هستید یا می خواهید ویندوز را بر روی دستگاه سازگاری نصب کنید که در حال حاضر آن را ندارد، این معامله می تواند برای شما مفید باشد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید