آخرین به‌روزرسانی PS5 Restock Tracker: سهام را قبل از جمعه سیاه بررسی کنید

اگر برای هشدارهای ذخیره مجدد PS5 در PS Direct ثبت نام کرده اید، حتما ایمیل خود را امروز بررسی کنید. PlayStation Direct دسته دیگری از دعوت‌نامه‌ها را برای خرید PS5 ارسال کرد. آخرین ذخیره‌سازی PS Direct فقط با دعوت در ساعت ۱۱ صبح به وقت عصر / ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی در دسترس خواهد بود. پس از پایان دور فقط دعوت، این احتمال وجود دارد که صف عمومی زنده شود. PS Direct در گذشته این کار را انجام داده است، و یک انبار خصوصی را با انبار عمومی در ساعت 2 بعد از ظهر PT / 5 PM ET دنبال کرده است.

PS5 اولین تولد خود را پشت سر گذاشت، اما با وجود فروش چشمگیر، کنسول همچنان کمیاب است. شما هرگز نتوانسته اید در یک فروشگاه قدم بزنید و آن را در قفسه ها پیدا کنید، و سهام آنلاین تقریباً همیشه به فروش می رسد. با فرا رسیدن فصل تعطیلات، تقاضا برای PS5 تنها زمانی افزایش می یابد که به لیست علاقه مندی ها اضافه شود. شاید پیدا کردن PS5 یا PS5 Digital به موقع برای تعطیلات بسیار دشوار باشد، اما غیرممکن نخواهد بود.

برای کمک به شما، همه فهرست‌های خرده‌فروشی PS5 و PS5 Digital را در یک مکان گردآوری کرده‌ایم. هر بار که یک ذخیره مجدد اعلام می شود یا به صورت تصادفی ظاهر می شود، این مقاله را به روز می کنیم.

ما هر هفته حداقل چند بار عرضه مجدد PS5 را در خرده فروشان بزرگی مانند Best Buy، Walmart و GameStop مشاهده می کنیم. سونی همچنین در PS Direct انبارهای نسبتاً منظمی دارد. اما همیشه باید سریع (و خوش شانس) باشید تا یکی را قبل از تمام شدن موجودی بخرید. کنسول‌ها در عرض چند دقیقه یا نه چند ثانیه به فروش می‌رسند، بنابراین همه چیز در مورد انگشتان زیرک و زمان‌بندی خوب است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید